Free Online Games, Funny Videos & Pictures

Next Video Random Video on KeepBusy.net Share Kid Not Allowed to Like Yankees on Facebook

Kid Not Allowed to Like Yankees

[+] It's Rule #1 of living in the house.

[–] It's Rule #1 of living in the house.

Tags: Toddler, Crying, Cute, Video

Kid Not Allowed to Like Yankees

Tap to Watch

Compatible with iPhone, iPad, iPod, and Android devices.

Views Views: 9,831
Rating Rating: 6.83 Like Dislike
Date Date: Apr 8, 2011

Comment Comments (54)

Comment Sounds about right. | Apr 8, 2011

+93 Like Dislike | Reply

Sounds like every Yankee fan i've ever listened to. Cries all day and can't come up with one reason why they're a fan.

Post reply | Sign up | Login

Name
Comment
 

Comment Apr 8, 2011

+53 Like Dislike | Reply

Originally posted Apr 8, 2011

no one is going to give you thumbs up just cause you ask we'll do the opposite

thumbs down???? :D

Post reply | Sign up | Login

Name
Comment
 

Comment Apr 8, 2011

+33 Like Dislike | Reply

Originally posted by +1 | Apr 7, 2011

thumbs up if you think worst father ever!

no one is going to give you thumbs up just cause you ask we'll do the opposite

Post reply | Sign up | Login

Name
Comment
 

Comment Apr 11, 2011

+5 Like Dislike | Reply

Originally posted by stupid | Apr 11, 2011

dummy its not a football team, its a baseball team smart one!!

WELL MOST EUROPEANS eg. dont know that ( like meh) so y r u being like that cant we just be entertained without being abused for 2 fricking minites obhiously not

Post reply | Sign up | Login

Name
Comment
 

Comment luis | Apr 10, 2011

+3 Like Dislike | Reply

hhahahahah u have to find a new place to live lol

Post reply | Sign up | Login

Name
Comment
 

Comment Jul 26, 2012

+1 Like Dislike | Reply

Originally posted Apr 11, 2011

WELL MOST EUROPEANS eg. dont know that ( like meh) so y r u being like that cant we just be entertained without being abused for 2 fricking minites obhiously not

this!:

http://4.bp.blogspot.com/-4ys72V1LJ18/TfgL wHgeQzI/AAAAAAAALxY/pMGu76oTtwk/s1600/flag_burning _simpleton.jpg

Post reply | Sign up | Login

Name
Comment
 

Comment .. | Mar 23, 2012

Originally posted by Sounds about right. | Apr 8, 2011

Sounds like every Yankee fan i've ever listened to. Cries all day and can't come up with one reason why they're a fan.

they have more money they buy the best players they got the most rings so umm yeah sounds like reasons..

Post reply | Sign up | Login

Name
Comment
 

Comment haha | Mar 12, 2012

Originally posted by Sounds about right. | Apr 8, 2011

Sounds like every Yankee fan i've ever listened to. Cries all day and can't come up with one reason why they're a fan.

yyyyyyyup!!!!!!!!!!!!!!!!!!!

Post reply | Sign up | Login

Name
Comment
 

Comment Dan | Feb 8, 2012

HATERS GONNA HATE!

Post reply | Sign up | Login

Name
Comment
 

Comment -.- | Nov 20, 2011

+2 Like Dislike | Reply

Originally posted by non of your bissness | Jun 11, 2011

HIS FATHER IS A DOUCH BAG AND NEEDS TO GET A LIFE BECAUSE WHENE HIS SON IS SIXTEEN AND HIS DEMENTED FATHER TRIES TO PUSH HIM AROUND HIS SON WILL JUST punch THE CRAP OUT OF HIS DOUCH BAG OF A DAD AND GET HIS OWN WAY OMG SUCK MY D*%& ( SORRY IF I ROTE A NOVEL LOL

I love how its all caps, apart from the word "punch" Really brings out your inner anger.

Post reply | Sign up | Login

Name
Comment
 

Comment Ian | Jul 3, 2011

+2 Like Dislike | Reply

Originally posted by non of your bissness | Jun 11, 2011

HIS FATHER IS A DOUCH BAG AND NEEDS TO GET A LIFE BECAUSE WHENE HIS SON IS SIXTEEN AND HIS DEMENTED FATHER TRIES TO PUSH HIM AROUND HIS SON WILL JUST punch THE CRAP OUT OF HIS DOUCH BAG OF A DAD AND GET HIS OWN WAY OMG SUCK MY D*%& ( SORRY IF I ROTE A NOVEL LOL

You spelled it wrong.

Post reply | Sign up | Login

Name
Comment
 

Comment non of your bissness | Jun 11, 2011

-3 Like Dislike | Reply

HIS FATHER IS A DOUCH BAG AND NEEDS TO GET A LIFE BECAUSE WHENE HIS SON IS SIXTEEN AND HIS DEMENTED FATHER TRIES TO PUSH HIM AROUND HIS SON WILL JUST punch THE CRAP OUT OF HIS DOUCH BAG OF A DAD AND GET HIS OWN WAY OMG SUCK MY D*%& ( SORRY IF I ROTE A NOVEL LOL

Post reply | Sign up | Login

Name
Comment
 

Comment wow | May 3, 2011

-1 Like Dislike | Reply

this is hilirious! Suck it yankees!

Post reply | Sign up | Login

Name
Comment
 

Comment JohnG | Apr 27, 2011

-2 Like Dislike | Reply

this father is a f*ckin idiot let the kid like who he wants to if u push a team on him houng when he gets older hell jsut say well i dont like them and hell choose other team anyway so jsut let him be this is stupid

Post reply | Sign up | Login

Name
Comment
 

Comment Bad Father... :( | Apr 18, 2011

+1 Like Dislike | Reply

That father taught his son about bandwagon early. Poor son.

Post reply | Sign up | Login

Name
Comment
 

Post a comment | Sign up | Login

Name
Comment