Free Online Games, Funny Videos & Pictures

Next Video Random Video on KeepBusy.net Share Guy Tries to Lure 14ft Shark on Facebook

Guy Tries to Lure 14ft Shark

[+] It worked!

[–] It worked!

Tags: Shark, Crazy, Video

Guy Tries to Lure 14ft Shark

Tap to Watch

Compatible with iPhone, iPad, iPod, and Android devices.

Views Views: 12,580
Rating Rating: 8.68 Like Dislike
Date Date: May 6, 2012

Comment Comments (57)

Comment May 6, 2012

+78 Like Dislike | Reply

Originally posted May 6, 2012

wtf! i wouldn't even dare to do this in my dreams
and i had nine extra lives.

You had nine extra lives? Are you a cat?
Actually, this is keepbusy, let me rephrase that... are you a pussy?

Post reply | Sign up | Login

Name
Comment
 

Comment May 6, 2012

+56 Like Dislike | Reply

Originally posted May 6, 2012

animal abuse plz report

how is that animal abuse?

Post reply | Sign up | Login

Name
Comment
 

Comment May 6, 2012

+50 Like Dislike | Reply

Someone needs to cut back on the caffeine.

Post reply | Sign up | Login

Name
Comment
 

Comment ... | May 6, 2012

+24 Like Dislike | Reply

Later in the Hospital :
"I told you not to play with the sharks!"

Post reply | Sign up | Login

Name
Comment
 

Comment Nemo | May 6, 2012

+21 Like Dislike | Reply

*Gasp* He touched the butt!

Post reply | Sign up | Login

Name
Comment
 

Comment Sep 1, 2012

+7 Like Dislike | Reply

bull shark looked like a hammerhead to me ?lol

Post reply | Sign up | Login

Name
Comment
 

Comment OMG | Jul 17, 2012

+6 Like Dislike | Reply

apparently that thing just hit the bottom of the boat
just trying to make it clear

Post reply | Sign up | Login

Name
Comment
 

Comment OMG | Jul 17, 2012

+6 Like Dislike | Reply

Originally posted by nova | May 7, 2012

did you see that? DID YOU SEE THAT..

so just wondering.....DID YOU SEE HIM?

Post reply | Sign up | Login

Name
Comment
 

Comment umm | May 17, 2012

+5 Like Dislike | Reply

i would never do anything like that why would i wanna risk my life...

Post reply | Sign up | Login

Name
Comment
 

Comment met7az | May 14, 2012

+6 Like Dislike | Reply

screw hitting the bottom of the boat, I'd be hitting on the hottie in the white shorts !

Post reply | Sign up | Login

Name
Comment
 

Comment O.o | May 12, 2012

+8 Like Dislike | Reply

Originally posted May 6, 2012

animal abuse plz report

Okay I'll just stop feeding my animals until they starve to death... Yeah that sounds a lot less abusive!

Post reply | Sign up | Login

Name
Comment
 

Comment -_- | May 11, 2012

+6 Like Dislike | Reply

white people....

Post reply | Sign up | Login

Name
Comment
 

Comment May 9, 2012

+6 Like Dislike | Reply

wish theyd got dragged under

Post reply | Sign up | Login

Name
Comment
 

Comment May 8, 2012

+11 Like Dislike | Reply

"WOOOOW. LOOK AT THAT, LOOK AT THIS. GARB HIM, GRAB HIM. YEEEAH!!!"

Post reply | Sign up | Login

Name
Comment
 

Comment nova | May 7, 2012

+6 Like Dislike | Reply

did you see that? DID YOU SEE THAT..

Post reply | Sign up | Login

Name
Comment
 

Post a comment | Sign up | Login

Name
Comment