Free Online Games, Funny Videos & Pictures

Next Video Random Video on KeepBusy.net Share Guy Tries to Jump Pool on Facebook

Guy Tries to Jump Pool

[+] Instant birth control.

[–] Instant birth control.

Tags: Pool, Nutshot, Jumping, Fail, Video

Guy Tries to Jump Pool

Tap to Watch

Compatible with iPhone, iPad, iPod, and Android devices.

Views Views: 15,187
Rating Rating: 9.73 Like Dislike
Date Date: Dec 9, 2011

Comment Comments (53)

Comment lol | Dec 9, 2011

+55 Like Dislike | Reply

seems like B just got it.. right in his balls

Post reply | Sign up | Login

Name
Comment
 

Comment Dec 9, 2011

+52 Like Dislike | Reply

silly negro

Post reply | Sign up | Login

Name
Comment
 

Comment O.o | Dec 9, 2011

+44 Like Dislike | Reply

What the f*ck is this a KKK web page? Where the f*ck do all these racist retards come from? Its like they only come out of there hole in the ground and comment when theres a video with a black person in it,
hmmmm interesting. You dumb f*cks.

Post reply | Sign up | Login

Name
Comment
 

Comment Dec 9, 2011

+43 Like Dislike | Reply

Did he not learn from watching the video of the white kid doing the same thing?

Post reply | Sign up | Login

Name
Comment
 

Comment sad | Dec 9, 2011

+19 Like Dislike | Reply

he don't got it

Post reply | Sign up | Login

Name
Comment
 

Comment Feb 17, 2014

+9 Like Dislike | Reply

http://www.keepbusy.net/play.php?id=cat-wants-priv acy

Post reply | Sign up | Login

Name
Comment
 

Comment Dante | Aug 2, 2013

+10 Like Dislike | Reply

Originally posted Dec 9, 2011

silly negro

Shut your white ass up

Post reply | Sign up | Login

Name
Comment
 

Comment lol.. | Dec 27, 2012

+11 Like Dislike | Reply

Originally posted by Hailey | Nov 11, 2012

That had to heart

eet daffynytlee had 2 heart hees bowls

Post reply | Sign up | Login

Name
Comment
 

Comment Dec 16, 2012

+12 Like Dislike | Reply

Thumbs if you could do that

Post reply | Sign up | Login

Name
Comment
 

Comment Hailey | Nov 11, 2012

+13 Like Dislike | Reply

Originally posted by lol | Dec 9, 2011

seems like B just got it.. right in his balls

That had to heart

Post reply | Sign up | Login

Name
Comment
 

Comment Harold and Kumar | Aug 14, 2012

+13 Like Dislike | Reply

MY JORDANS n*gga!!

Post reply | Sign up | Login

Name
Comment
 

Comment racistguywholivesdowntown | Jul 4, 2012

+13 Like Dislike | Reply

his jordans D:

Post reply | Sign up | Login

Name
Comment
 

Comment meee ! | Jun 6, 2012

+12 Like Dislike | Reply

i knoee dhat junk got to HURT !

Post reply | Sign up | Login

Name
Comment
 

Comment you got it | May 18, 2012

+13 Like Dislike | Reply

you got it B!.... Damn nah you ain't got it.

Post reply | Sign up | Login

Name
Comment
 

Comment Dec 25, 2011

+7 Like Dislike | Reply

Originally posted by O.o | Dec 9, 2011

What the f*ck is this a KKK web page? Where the f*ck do all these racist retards come from? Its like they only come out of there hole in the ground and comment when theres a video with a black person in it,
hmmmm interesting. You dumb f*cks.

How is this racist, he's helping fight crime!

Post reply | Sign up | Login

Name
Comment
 

Post a comment | Sign up | Login

Name
Comment