Free Online Games, Funny Videos & Pictures

Next Video Random Video on KeepBusy.net Share Grandma Does a Double Back Flip on Facebook

Grandma Does a Double Back Flip

[+] Delivers as promised.

[–] Delivers as promised.

Description: A 90-year-old woman gives two middle fingers.

Tags: Grandma, Flip, Win, Video

Grandma Does a Double Back Flip

Tap to Watch

Compatible with iPhone, iPad, iPod, and Android devices.

Views Views: 8,158
Rating Rating: 7.53 Like Dislike
Date Date: May 2, 2013

Comment Comments (20)

Comment May 2, 2013

+117 Like Dislike | Reply

I was hoping to be either amazed, or see her fail miserably. But instead I got trolled.
Well played, grandma.

Post reply | Sign up | Login

Name
Comment
 

Comment Pork | May 2, 2013

+29 Like Dislike | Reply

Partying since 1908.

Post reply | Sign up | Login

Name
Comment
 

Comment LoWMFreak6622 | May 3, 2013

+3 Like Dislike | Reply

Originally posted by Meh | May 3, 2013

Edited? How...why...huh?

Edited can mean just putting a video into a movie maker and cutting a single part out, genius.

Post reply | Sign up | Login

Name
Comment
 

Comment Meh | May 3, 2013

-1 Like Dislike | Reply

Edited? How...why...huh?

Post reply | Sign up | Login

Name
Comment
 

Comment fatguysays | May 2, 2013

+2 Like Dislike | Reply

son of a b*tch! i got dooped.

Post reply | Sign up | Login

Name
Comment
 

Comment krabbylyon | May 2, 2013

-1 Like Dislike | Reply

Originally posted by DAMN IT | May 2, 2013

F*CKING COMMENTS ALWAYS RUIN WHAT I'M GONNA THINK ABOUT THE VIDEO, I ALSO HATE MYSELF FOR TEMPTING MYSELF TO READ THE COMMENTS BEFORE I EVEN WATCH THE VIDEO... LOL.

why? are you on dial-up that the video doesn't come on quick enough for you?

Post reply | Sign up | Login

Name
Comment
 

Comment DAMN IT | May 2, 2013

-1 Like Dislike | Reply

Originally posted May 2, 2013

I was hoping to be either amazed, or see her fail miserably. But instead I got trolled.
Well played, grandma.

F*CKING COMMENTS ALWAYS RUIN WHAT I'M GONNA THINK ABOUT THE VIDEO, I ALSO HATE MYSELF FOR TEMPTING MYSELF TO READ THE COMMENTS BEFORE I EVEN WATCH THE VIDEO... LOL.

Post reply | Sign up | Login

Name
Comment
 

Comment Comment hidden due to low rating. Show Comment

-6 Dislike

Comment May 2, 2013

-6 Like Dislike | Reply

Originally posted by XenomorphByGod | May 2, 2013

LOL,... she's a little rascal isn't she???

You are a faggot

Post reply | Sign up | Login

Name
Comment
 

Comment XenomorphByGod | May 2, 2013

-2 Like Dislike | Reply

LOL,... she's a little rascal isn't she???

Post reply | Sign up | Login

Name
Comment
 

Comment Satan | May 2, 2013

+4 Like Dislike | Reply

Grandparents... you gotta love'em.

Post reply | Sign up | Login

Name
Comment
 

Comment Pork | May 2, 2013

+9 Like Dislike | Reply

Originally posted May 2, 2013

LOL. Old people have sense of humour?

Wow, please just walk off this planet.

Post reply | Sign up | Login

Name
Comment
 

Comment IMO | May 2, 2013

-2 Like Dislike | Reply

Originally posted May 2, 2013

I was hoping to be either amazed, or see her fail miserably. But instead I got trolled.
Well played, grandma.

Yep, she got us all real good!!! LOL!!!! =)

Post reply | Sign up | Login

Name
Comment
 

Post a comment | Sign up | Login

Name
Comment